Catrice eyebrow kit

catrice browCatrice eyebrow set, met lichte en donkere kleur 3,89 euro

Normaal teken ik mijn wenkbrauwen altijd een beetje bij met een wenkbrauwpotlood, maar deze is helemaal op. Ik had hem zo vaak geslepen dat ik hem bijna niet meer kon vasthouden.
Tijd voor iets nieuws dus! Ik ben op zoek gegaan naar iets voor mijn wenkbrauwen, zachte potloden bij Hema, harde potloodjes van Essence.. ik vond het allemaal niet indrukwekkend.
Totdat ik ineens dit kleine doosje bij Catrice zag liggen.
catrice brow openIn het doosje zitten 2 kleuren wenkbrauwpoeder, een matte donkerbruine en een matte lichtbruine.
Als ik de kleuren zo zie denk ik dat ik de donkerste nodig heb voor mijn wenkbrauwen, maar omdat de kleuren zo gepigmenteerd zijn is de lichtbruine donker genoeg.
eyebrow voornaZoals je ziet op de bovenste foto, mijn wenkbrauw zonder potlood of poeder, ik heb bruine haartjes en blonde.. waardoor het op sommige stukjes lijkt alsof er een hapje uit mijn wenkbrauw is.
Op de onderste foto heb ik mijn hele wenkbrauw ingevuld met de lichtste kleur wenkbrauwpoeder, valt donker uit he?!

catrice brow zonderClose up zonder wenkbrauwpoeder.
catrice metClose up met wenkbrauwpoeder, ik vind het zelf een stuk netter staan, ook strakker en minder fluffy.

Ik weet alleen niet of ik nog een tint lichter moet gebruiken, deze zit niet in de kit dus kan ik niet proberen, wel vind ik wenkbrauwpoeder fijner werken dan een potloodje.
Wat gebruiken jullie om je wenkbrauwen bij te tekenen?

6 thoughts on “Catrice eyebrow kit

Geef een reactie

