Ooglook met Zoeva pure pigments Sea spray, Aqua light & Porcelain

zoeva blog updateZoals beloofd nog een look met de losse pigmenten van Zoeva. en omdat ik de pigment Porcelain nieuw heb maak ik daar vandaag ook een look mee.

Ik heb mijn haar geverfd! van donkerpaars naar Turqouise overlopend. vandaar dat ik met blauwtinten wilde werken.

zoeva blog 3 losseDeze 3 pigmenten heb ik gebruikt, boven zie je aqua light, linksonder sea spray en rechtsonder porcelain.

zoeva eyesPorcelain heb ik in mijn binnenste ooghoek gebruikt, in het midden van mijn oog gebruik ik aqua light en bij mijn wing sea spray, deze ook blenden in de crease.
nadat je de zwarte eyeliner hebt gezet kun je deze look afmaken met een glitter eyeliner. ik heb de LA splash liner gebruikt in de kleur Sparkling blue.

zoeva cella lookzoeva cella closed eyesIn de toekomst komen nog meer looks met de zoeva pigmenten, ik heb de groene nog niet gebruikt, nog geen idee wat ik ermee ga doen. het is de kleur Greenroom..
Iemand een leuk idee?

7 thoughts on “Ooglook met Zoeva pure pigments Sea spray, Aqua light & Porcelain

Geef een reactie

