Bobbi Brown Blush Coral 3

bb blushBobbi Brown blush, Coral 3, 28,- euro

Vandaag weer even geen budget post, maar een wat duurder merk Bobbi Brown. Dit merk staat bekend om hun goede pimentatie.
Ik had nog een cadeaubon van de Douglas en heb gekozen voor een mooie blush in de kleur coral 3, een mooie felle koraalkleur met gouden shimmers erin.

bb blush dichtDe Blush zit in een mooi vierkant doosje met een doorzichtig middenstukje, waardoor je de mooie blush al kunt zien. Dit vind ik handiger dan een gesloten klepje, zo zie je meteen welke blush het is.
niet dat ik meerdere Bobbi Brown blushes heb, maar zou je dat hebben zie je meteen welke het zijn😉

bb blush lichtDeze foto heb ik in de zon gemaakt, kijk eens wat een mooie kleur en die shimmers… om verliefd op te worden!

bb blush swatchDeze swatch heb ik met een veeg gemaakt, de blush heeft een hele goede pigmentatie en korrelt niet. wat ook fijn aan deze blush is dat de glitter geen overspray is.

bb blush cella frontHier draag ik de blush zonder highlighter, hij glanst door de kleine glitters die erin zitten en geeft mijn huid een gezonde uitstraling.
Hoe langer ik hem op heb hoe mooier hij wordt, hij vermengd zich met mijn huid na een tijdje zodat het poederige effect weg is.

Ik ben erg blij dat ik deze blush gekocht heb,
hebben jullie producten van Bobbi Brown?

11 thoughts on “Bobbi Brown Blush Coral 3

Geef een reactie

