Essie Dive bar

essie 1Essie nagellak, normaal 10,16 nu 5,05 euro bij Etos

De Essie lakjes zijn al in tijdje booming in beauty land, maar ze zijn te duur om even ”te proberen”
nu waren er een aantal Essie lakjes in de aanbieding bij Etos en heb ik de mooiste meegenomen om te testen.
essie 2Ik heb gekozen voor de kleur Dive Bar, in het flesje zie je dat de lak donkerblauw is met een turqoise en paarse gloed, erg mooi!

De flesjes van Essie zijn redelijk groot, en zien er chique uit. er staat in de zijkant in het glas dan ook vrij groot essie. Verder hebben alle Essies een simpele witte dop.
Dit staat wel mooi als je er meerdere zou hebben.

essie3Het resultaat:

De lak smeert fijn uit, door het brede kwastje hoef je maar een keer over je nagel te gaan om je hele nagel te bedekken. Op mijn pink is dit wel even priegelwerk.
De dekking van de lak is ook oke, de eerste laag dekt al goed, maar voor een beter resultaat zou ik 2 laagjes aanbevelen.

Alleen ben ik niet tevreden met de kleur, ik vind het jammer dat de turquoise en paarse gloed niet terugkomt op mijn nagels.
Ik zie alleen in het licht dat er donkerblauwe glitters in de lak zitten. verder had ik ook verwacht dat de lak zelf wat lichter zou zijn.

Erg jammer, denk niet dat ik hem zo vaak ga dragen.
ik ben blij dat ik voor dit lakje geen 10,16 heb betaald!

Wat vinden jullie van deze lak? gebruiken jullie vaker Essie lakjes?

10 thoughts on “Essie Dive bar

  1. Jammer dat je de gloed niet zo goed ziet! Ik ben nochtans echt fan van Essie lakjes, maar dan eerder van de creme lakjes. Vb: Ballet Slippers, Knockout Pout, Navigate Her, …😀

Geef een reactie

