L’Oreal le vernis Duo manicure Coeur de perle

loreal lak1L’Oreal Color riche duo manicure, 2,50 euro kruidvat korting

Als je op de goede tijden naar kruidvat gaat en ze hebben net de kortingsbakken bijgevuld, kun je hele leuke koopjes doen. Zo dus ook ”dure” L’Oreal lakjes voor maar 2,50.
voor die prijs wil ik het wel uitproberen.

loreal 2 lakjesVoor 2,50 krijg je 2 lakjes van 5ml in een kartonnen doosje, de lakken zijn voorzien van een parelmoer glans en heten: 624 Blue Lagoon en 600 Frosted Pearl.
de lakjes zien er wat goedkoop uit als je het mij vraagt… plastic dop met daarop een sticker met de merknaam L’oreal, die er overigens bij alle 2 de lakken random opgeplakt zitten, bij de witte lak zit de sticker een stuk hoger.

loreal witte lakHet is dus de bedoeling dat je met deze 2 lakjes een french manicure kunt maken, maar dan anders.. so lets try.
Hierboven heb ik de frosted pearl op in een laagje, hij dekt redelijk goed, maar ik doe er toch een 2e laagje over voor de zekerheid.

loreal blauwe lakDe blauwe lak heeft een kleiner, schuin afgesneden kwastje, wat het karwij een stuk makkelijker maakt. wel is de kwast nog erg lang waardoor hij erg soepel is.
In mijn geval is dat niet fijn omdat ik dan bibber randjes krijg. Deze lak dekt supergoed, gelukkig geen 2 laagjes per nagel, denk ook niet dat ik 2x precies hetzelfde tipje/ lijntje kan volgen..

loreal blauwe nagels tipsHet eindresultaat, stiekem mijn linkerhand omdat die het mooiste is geworden. Ik heb best rechte lijntjes kunnen trekken met de blauwe lak, trots op mezelf want ik faal met nail arts.

Voor 2,50 vind ik dit een heel leuk setje, en behalve deze leuke manicure kun je de 2 lakken natuurlijk ook los gebruiken.

5 thoughts on “L’Oreal le vernis Duo manicure Coeur de perle

  1. Wat leuk dat je die zo goedkoop hebt gevonden! Ik vind de basislak niet zo, maar het idee is wel hartstikke leuk en het blauwe lakje vind ik ook heel mooi. Ik zou hem zelf over een donkerblauwe lak proberen, al wordt het dan wel lastig qua dekking. Je randje is mooi gelukt trouwens!

Geef een reactie

