This is who I am


Vandaag meer over mij! ik vind de and thats who i am quotes leuk, en zo kan ik jullie iets meer over mezelf vertellen.


Ik Spaar zoals jullie misshien al weten furbys, ik heb er nu rond de 250, en als ik er eentje zie móet ik m gewoon hebben.
Ik vind het heerlijk om lekker om alles te lachen en domme stemmetjes of grapjes te maken.


Mijn lieve Kay.

Ik ben 1m58 dus erg klein, en mijn vriend is 1m85.

Ik heb heel veel geleerd in mijn 24 jaartjes, welke mensen je kunt vertrouwen en welke niet. maar ik ben ook heel vaak van uiterlijk veranderd, en dat doe ik nog steeds.

Als ik aan een boek begin, wil ik het het liefst in een keer uitlezen zonder gestoord te worden.
Ik kan er niks aan doen, ik vind teveel haarkleuren leuk, en wil alles.. nu is mijn haar eindelijk een beetje aan het bijkomen, maar ik ben nog steeds verliefd op alle kleuren.
niet echt, maar ik heb wel een my little pony unicorn!
Omdat mijn kat nog thuis woont bij mijn moeder in Limburg zie ik haar niet zo vaak meer, dus als ik dan thuiskom ga ik eerst lekker met haar knuffelen.
Ik hoef niet perfect te zijn, zo heb ik een spleet tussen mijn voortanden, altijd al gehad en die blijft daar ook mooi zitten, hoort gewoon bij me.
Als er een plaatje echt Cella is dan is het deze wel, ik heb echt alleen maar broeken en leggings met een printje, ik hou van lekker drukke prints, felle kleuren en aparte stofjes.
Ik hou nog veel te veel van kinderlijke dingen, en wees nou eerlijk je kindertijd zou veel langer moeten duren, toch niet eerlijk dat je op je 18de levensjaar al volwassen moet zijn.
en dan vooral the Cheshire cat.
Vanaf t moment dat ze geboren is, mijn kleine zusje, nu inmiddels al 17 en net dr diploma gehaald!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om meer over mij te weten te komen, herkennen jullie dingen?

7 thoughts on “This is who I am

Geef een reactie

