Pantene Pro-V Intense colour protecting hair treatment

pantene proVPantene Pro-V Colour protect, 2,49 euro bij de Action.

Ik verf mijn uitgroei een keer in de 3 weken. ik haat uitgroei, ik kan vanwege mijn werk dan ook niet met een mega uitgroei lopen.
Omdat mijn haar vrij poreus is ( en dat is zacht uitgedrukt) pakken mijn haarpunten de verf niet zo goed, de schubben sluiten niet meer, waardoor de verf er met 3 wasbeurten al een heel stuk valer uitziet.

Als je last hebt van Poreus haar moet je je haar wassen met speciale shampoo en conditioner/ masker. Dit doe ik allemaal maar helpt niet genoeg om mijn kleur 3 weken mooi te houden. toen ik deze tube tegenkwam in de Action wilde ik hem wel proberen, voor dat kleine prijsje!
pantene proV tube
De tube zelf is lekker simpel, een knijptube met een draaidop onderaan, perfect voor onder de douche.. waar je dit product dus gaat gebruiken.

Volgens pantene blijft mijn kleur langer mooi, en behoud het de glans ook na meerdere wasbeurten… top!
je gebruikt de treatment na je normale douche ritueel. dus eerst shampoo, conditioner en eventueel masker en dan je haar handdoek droog maken.
Als je haar handdoek droog is neemt het de treatment beter op, deze laat je ongeveer 2 minuten zitten. uitspoelen met lauwwarm water.
pantene proV klodder
de creme ruikt naar olie en een zacht bloemengeurtje. niet teveel poespas dus. het is een wat dikkere substantie zodat je hem makkelijk kunt verdelen.
ik gebruik zelf  2 druppels ter grootte van een 10cent muntstuk, dit is genoeg voor je hele haar.

Ik heb hem nu 2x gebruikt en ik merk dat mijn haar veel meer gaat glanzen! verder verlies ik minder kleur onder de douche, maar ik verlies nogwel steeds kleur met wassen.
Voor deze prijs vind ik dat hij zijn werk goed doet! hij sluit mijn haarschubben en laat mijn haar mooi glanzen!

12 thoughts on “Pantene Pro-V Intense colour protecting hair treatment

Geef een reactie

