Catrice holografische Topcoat

catrice glitter Catrice, holografisch lakje, 40 Im dynamite 2,69

Whaaaa, Flakies! dat is wat ik dacht toen ik deze zag staan!
volgens mij is hij van de nieuwe collectie, want het dopje van deze lak is niet glad zoals bij de oude collectie, maar heeft er in zwarte relief letters Catrice opstaan.
Als je goed kijkt zie je de flakies zitten, maar ook kleine zilveren glitters.
catrice glitter 1xAls basislak heb ik dirty berry van Catrice gebruikt, omdat deze ook al een mooie shimmer heeft, en op mijn ringvinger heb ik thats what i mint van Essence.
Gewoon, omdat ik dat leuk vond:P hier zie je ze met 1 laagje Im dynamite.
catrice glitter 2xTadaa, met 2 of 3 laagjes is het effect veel mooier! echt een mooi holografisch lakje. ik vind m over de mintgroene zelfs mooier, had ik niet verwacht!
Hij zal ook wel erg mooi zijn met een pastel roze lakje eronder denk ik..

catrice glitter vijlHebben jullie al holografische lakken in je stash? en vind je ze ook zo leuk?!

17 thoughts on “Catrice holografische Topcoat

Geef een reactie

