Dove Go Fresh Granaatappel Deodorant

dove go freshDove Go Fresh Deodorant, 3,- euro

Deze Anti- Transpirant met 0% alcohol wilde ik ook nog eens testen, heb hem gekregen van mijn buurmeisje Mandy en voor jullie getest!

dove go fresh dopDe verpakking is zoals we die van dove gewend zijn wit, met niet heel veel erop, een stukje granaatappel en de Go fresh letters in grijs-roze.
Wat ik leuk vind aan deze deo is dat de bovenkant van de spuitdop roze is, apart detail.
dove go fresh 48H
Hij zegt je 48 uur lang tegen zweetluchtjes te beschermen, je oksels mooi te houden en niet irriterend te werken.

Test Test Test! op mijn pasgeschoren oksels prikt hij niet! dat is al fijn meegenomen.
ik gebruik hem nu al een aantal dagen en ik vind de geur ook erg lekker zomers, lekker zoet!
Als ik ‘savonds thuiskom na mijn werk ruik je de geur niet meer, maar je ruikt ook geen zweet.. dus voor mij issie geslaagd!

8 thoughts on “Dove Go Fresh Granaatappel Deodorant

  1. GREAT POST:)
    Your blog is so wonderful and Im following…I hope you follow me also:)

    If you want some cute swedish decor inspiration…check out my blog:)

    Have a great day dear

    LOVE Maria at inredningsvis.se
    (sweden)

Geef een reactie

