My new pink stud bag

pink pbagnadat ik mijn primark tas liefdevol in een hoekje gegooid heb, omdat zn rits kapot was.. had ik eigenlijk helemaal geen leuke tas meer

Toen ik vorige week n dagje naar Limburg ging kwam ik deze tegen in Heerlen.. lekker KNAL roze met gouden studs voor 20,- euro.

pink bag studsHet fijne aan deze tas is dat al mijn kappersspullen erin kunnen, hij is dus groot genoeg🙂 maar ook niet zo groot dat het een boodschappentas lijkt:P
hierboven nog een close up van de studs. grote en kleine studs agfewisseld per rij.
pink bag hengel
hij heeft ook nog een handige lange ”hengel”? zodat je hem niet steeds als handtas hoeft mee te slepen!
Ik vind m erg leuk, jullie?

9 thoughts on “My new pink stud bag

Geef een reactie

