Outfit of the Day Galaxy print

galaxy shirt bedLegging met Galaxyprint 10,40 Only en lang shirtje H&M 5,-

Galaxyyyy baby! ik vind deze print echt zó leuk, maar kon nergens een leuke legging vinden met leuke kleuren..
En nu heb ik m gevonden bij de Vero Moda, met 20% korting omdat ze vandaag VIP dag hebben!
en daarop een simpele top, grijs met borstzakje en strakke zwarte driekwart mouwtjes.

Ik kon niet echt een leuke foto maken waarop ik het setje aan heb, vandaar de collage, jullie snappen het idee vastwel!

cella galaxyIk ben echt heel blij met deze legging! waarom is het nog geen lente/ zomer?! geef mij maar lekker jurkjesweer!
wat vinden jullie van de Galaxy print?

5 thoughts on “Outfit of the Day Galaxy print

Geef een reactie

