Max Shimmer palette

max 2 palettesMax Shimmer palette, 1,49 euro Action

Vandaag ga ik jullie de mooie shimmer kleuren laten zien uit het shimmer palette van Max, de matte kleurtjes komen een andere keer langs!
Het palette zelf is vrij simpel, zwart met aan de bovenkant Max make-up Everyday 18-color eye shadow palette erop in shimmery zilveren letters.
Als je het palette openmaakt zie je.. jezelf, want er zit een grote spiegel in:) en de 18 mooie kleurtjes. en 2 sponsapplicators.
max palette shimmer
hier zie je de mooie kleurtjes die het palette heeft, frisse koele tinten maar ook warme donkere tinten. vooral de middelste 4 rijen spraken mij erg aan..
max swatch rij 1de eerste rij, ik ben vooral helemaal fan van de blauwe, deze heeft hele kleine paarse en gouden glitters erin!
Ze zijn ook redelijk goed gepigmenteerd, geven lekker veel kleur af.
max swatches rij 2van deze rij vind ik vooral de eerste heel mooi voor op het wenkbrauw bot en de felgroene en lichtpaarse.
max swatches rij 3Ook deze groene tint vind ik wel heel mooi!
Als je deze tinten op je oog wil gebruiken, zorg er dan voor dat je altijd eerst een eyeshadow base aanbrengt, ze vervagen namelijk erg makkelijk. Maar door de eyeshadow base is dit verholpen en blijft het de hele dag goed zitten!

14 thoughts on “Max Shimmer palette

  1. het is dat ik niet zo goed ( lees : helemaali niet ) met oogschaduw overweg kan anders was ik meteen naar de action gerend als een malle !
    komen er nog looks mee ? #nieuwschierig
    xoxo

  2. Hey, wat een mooie pigmentatie! Ik zag laatst een review online staan van iemand die lang niet zo positief was. De pigmentatie was ook veel slechter. Misschien was dat wel van het matte palette. Ik ben in ieder geval benieuwd naar je andere review geworden.

Geef een reactie

