Pastel Cupcake nails

cupcake nails lakjesDe lakjes die ik gebruikt heb voor deze nailart: Catrice 850 Aretha’s R-E-S-P-I-N-K, Essence 146, that’s what i mint, Essence 04 space queen en Essence 106 Free hugs.
verder heb ik nog een crackle coat gebruikt van Max, een witte.
Verder wil ik meteen even duidelijk maken dat ik geen pro ben met nailart, ik vind het gewoon leuk om te doen!

cupcake nailsOp al mijn nagels ( behalve ringvinger) heb ik 2 laagjes mintgroen, en dan nog 2 laagjes space queen.

Op mijn ringvinger heb ik op de hele vinger een laagje babyroze, op de onderkantvan mijn nagel nog een extra laagje, zodat deze mooi dekkend roze is.
dan maak ik met donkerroze verticale streepjes op mijn nagel tot ongeveer de helft, dit wordt het cupcake bakje.
als dat droog is maak je de bovenkant van je nagel wit, ik had perongeluk een crackle coat te pakken in plaats van een witte nagellak, maar dat gaat ook prima.
als je gewone nagellak gebruikt, dit mag best wat slordig, zodat het er wat meer als slagroom uitziet.. ik had crackle nagellak, dus dat effect kwam vanzelf al.
Als deze droog is maak je er een klein hartje op, of je plakt er glitter steentjes of  Whatever you like op.
als laatste een laagje space queen over het cakeje en klaar!

Vinden jullie het leuk om nail art te zien?

7 thoughts on “Pastel Cupcake nails

Geef een reactie

