Pink eyelook met sleek

Vandaag was ik in de mood voor roze, lekker fel en zomers!
pink eye sleekPeace, haha. mijn nieuwe sleek palette, de kleuren die ik gebruikt heb zijn: Martini en Magenta madness. voor mijn wenkbrauwbot een simpele witte uit een ander palette.

pink eyelook
Tadaa, mijn pink eyelook. ik heb eerst eyeshadow base van Essence gebruikt, zo blijft mijn kleur langer zitten en is hij feller!
Daarna heb ik mijn binnenste ooghoeken in de martini gedoopt, zodat ze lekker licht en shiny zijn, de buitenste ooghoeken en een stukje van mijn crease heb ik losjes aangezet met magenta madness.
de 2 kleuren heb ik zachtjes geblend voor een mooiere overgang.

een beetje eyeliner en een likje mascara, en klaar! qua lippen hou ik het zelf vrij naturel, omdat de ogen best al opvallen, een simpel glosje maakt de look helemaal af!

3 thoughts on “Pink eyelook met sleek

  1. Wat een super leuke en opvallende look! Ik vind het altijd zo knap als mensen van die mooie ooglooks kunnen maken, zelf maak ik alleen hele simpele haha ik ben er niet zo goed in ;-)!

    xo

Geef een reactie

