Stay with me longlasting lipgloss en Stay matt!

stayEssence Stay lipgloss, 1,99 per stuk

Vandaag ga ik 2 verschillende glossjes voor jullie testen, een longlasting gloss en een matte tint.
De verpakking vind ik er wel leuk uitzien, leuk dat de dop op het flesje overloopt. leuk design, simpel maar toch anders. Je ziet de kleurtjes door de verpakking heen.

Ik heb gekozen voor de kleuren:01 Me and my icecream ( lichtroze)
02 Smooth berry ( donker roze)

stay lipsDe eerste glossy tint is vrij doorzichtig, maar geeft me wel nog een subtiel oudroze kleurtje met hele kleine gouden glitters.
Hij ruikt lekker zoet, met een beetje fantasie naar aardbeien. smeert goed en geeft een lekkere glossy mond.

En dan die matte tint, ik had dus nooooit gedacht dat deze zó fel zou zijn, hij is bijna rood. Normaal vallen lipglosjes altijd lichter uit dan in de verpakking, tenminste met die wijsheid koop ik al bijna 10 jaar glosjes.
Deze matte lipgloss ruikt heerlijk naar caramel, en smeert heel makkelijk, bijna fluweelzacht.. en hij is inderdaad Matt!
Hij blijft ook veel langer zitten dan de glossy variant, denk dat dit een hele mooie budgetproof long lasting lipgloss is!

stay tube

Denk zelf wel dat ik een meer roze variant hiervan mooier zou vinden, Toch maar even kijken voor 1,99!
hebben jullie al matte lipglosjes gehad?

5 thoughts on “Stay with me longlasting lipgloss en Stay matt!

Geef een reactie

