Vintage peach Limited edition van Essence VS Princess peach Catrice

peachEssence Vintage District Lipstick & Gloss 2,99 euro en Catrice Princess Peach 3,99 euro

Peachy lips today! Ik test de Limited edition Vintage district lipstick en Gloss van Essence. Hij zit in een very peachy dubbel verpakking, aan een kant lipstick aan de andere kant gloss. Ziet er best mooi uit.
De Catrice Lipstick zit in zn normale zwarte huls.
peach swatches
Hierboven zie je de swatches van de Gloss, vintage peach lipstick en Princess peach lipstick.
3 heel verschillende kleuren, ben benieuwd hoe ze eruit zien op mijn lippen!vintage peach lips
op de bovenste foto draag ik alleen de Lipstick, de onderste foto is met Gloss.. Ik vind het pigment een beetje tegenvallen, de kleur valt wat weg op mijn lippen, en de Gloss maakt het geheel wel wat meer peachy, maar doet niet heel veel..peach princess
Op de foto draag ik boven Princess Peach, en onder Princess peach met De gloss van Vintage Peach.

peach open
I think we have a winner! een mooie peachy kleur met veel pigment, de Catrice Princess peach.. of my Queen of Peach!

5 thoughts on “Vintage peach Limited edition van Essence VS Princess peach Catrice

Geef een reactie

