Minty Look met Sleek!

De laatste tijd ben ik helemaal weg van pasteltinten, poederroze, pastelpaars, heel licht roze… en Mintgroen..
Lekkere kleurtjes, maar wel subtiel.
Ik was al heel lang op zoek naar een leuk mintgroen shirtje, maar kon geen leuke vinden…

Uiteindelijk toch eentje gevonden! en daar hoort natuurlijk bijpassende eyeshadow bij, met deze keer de eer aan mijn nieuwe Sleek palette!

minty lookIn mijn ooghoeken heb ik Summer breeze gebruikt, de lichte matte mintgroene tint en aan de buitenkant green iguana, de donkere shimmery tint.

minty lookl faceEn hier een foto waar je mijn shirtje goed kunt zien! doorzichtig kanten armen en lijfje, met een ondershirtje, ook in mintgroen🙂
Hoe vinden jullie deze look? leuk voor de lente en zomer?

6 thoughts on “Minty Look met Sleek!

Geef een reactie

