Max Baked Eyehadow Gold palette

action goldMax  Baked Eyeshadow,  535 Gold Action 1,29 euro

Deze doosjes vielen me ook erg op toen ik door de action liep, wat een mooie kleurtjes!
Ik ben al vanaf begin fan van baked eyeshadows, Catrice, Etos en nu ook Action!

action gold open
De kleurtjes, lichtgeel, Brons, Roze en Oranje.. het Gold palette.
Tijd om te Swatchen!action gold swatches droogDe eyeshadows hebben goede pigmentatie, hier heb ik ze droog geprobeerd, elke kleur zie je goed

action gold swatches natMaaaar! Nat zijn ze nog mooier! dan hebben de kleurtjes net een wat diepere en fellere tint, ook glimmen ze meer nat.
action eyelook gold
Door deze kleurtjes heb ik zin gekregen in de zomer, hier dan ook een zomerse eyelook!
Ik vind de Baked eyeshadows van de action erg goed voor dat kleine prijsje!

Geef een reactie

