Catrice lakjes Dirty Berry & Goldfinger

catrice db gdCatrice nagellak, 420 Dirty Berry & 650 Goldfinger, nu 1,35 euro

Omdat deze lakjes ook uit het assortiment gaan zijn ze nu voor de helft. Overal in de kruidvat waren ze al uitverkocht, maar ik kwam bij het trekpleister en daar hadden ze nog een heleboel kleurtjes! Deze wil ik nog wel uitproberen nu ik nog de kans heb..

catrice dirty berryDeze paarse viel me op omdat hij écht veel glitters heeft, hele kleine zilverkleurige glitters, daardoor heeft hij bijna een holografische look.
Hij is het mooist met 2 laagjes, dan pas dekt hij goed!

catrice golddigger
Deze goudkleurige lak vind ik ook wel mooi, hij dekt niet heel goed, op de foto zie je hem met 2 laagjes.
Denk dat hij mooi is als basis onder n glitter topcoat!

Ben wel blij dat ik deze lakjes nog heb kunnen bemachtigen, voordat ze uit het assortiment zijn.

3 thoughts on “Catrice lakjes Dirty Berry & Goldfinger

Geef een reactie

