Nagellak droger van de Action!

action nagellakdrogerAction Nageldroger 1,99 euro

Ik had deze al voor mijn zusje gekocht, omdat die vooral veel bezig is met haar nagels lakken, nailart en noem maar op. Nagels zijn zeg maar echt haar ding!
Ze vertelde me dat het best een goed apparaatje was, en omdat ik áltijd mijn nagellak verpruts omdat ik niet stil kan zitten, ga ik hem zelf ook maar eens uitproberen.

action nagel bovenZo ziet de nageldroger er van de binnenkant uit. Uit de bovenkant komt lucht waardoor je nagels sneller drogen.

Uren kan ik bezig zijn met het lakken van mijn nagels, maar het drogen… daar heb ik geen tijd voor! Dit moet zo snel mogelijk gebeuren, en omdat de huis-tuin-en-keuken tips bij mij niet helpen:
– je nagels onder de koude kraan houden,vaak krijg ik dan vegen in mijn lak!
– flink wapperen met je handen, als ik dat doe raak ik altijd wel iets en is mijn nagellak alsog verprutst…

Vandaar dat ik dacht, hey dit zou hem wel eens kunnen worden, nagels stilhouden en toch drogen!
action nagel handIk vind hem er ook best cute uitzien, Lekker glimmend metallic roze.. helemaal mijn ding!
Het is een vrij simpel design, je hoeft niks in elkaar te zetten, alleen even batterijtjes er in en you are ready to go!
je legt je hand op de plaat en zodra je deze indrukt begint het apparaatje (koele) lucht te blazen. Wanneer je je hand erop legt begint het al te blazen, je hoeft er niet hard op te drukken.

Voor mij is dit apparaatje perfect, het droogt mijn nagels zonder dat ik stukjes eruit wapper of vegen krijg onder de kraan.
“Heb je meer concentratie, dan kun je misschien de bovengenoemde tips proberen..

6 thoughts on “Nagellak droger van de Action!

Geef een reactie

