Catrice All round mascara ultra black

allround1Catrice Allround mascara ultra black, 2,99 euro

Nieuw in het assortiment van Catrice, deze paarse mascara voor volume lengte en krul.
Deze mascara is door oogartsen getest en goedgekeurd.

De ultra zwarte kleur legt een laagje om je wimper en maakt elke individuele wimper sterker.
De verpakking is een beetje afgekeken van maybelline, die hebben ook een dikke huls die naar de zijkanten toe smaller wordt.
ik vind de kleur lekker vrolijk en speels, makkelijk terug te vinden in je make-up tasje.

Het borsteltje heeft een normale grootte en heeft een lekker ouderwets haartjes in plaats van silliconen of ander spul.

allround oog kaalHierboven mijn oog zonder mascara, het lijkt alsof ik helemaal geen wimpers heb. en mijn onderste wimpers zie je wel duidelijk.

allround oog metOp deze foto draag ik een laagje van de mascara, en je ziet meteen al een verschil, ik heb tóch wimpers!
Wel merk ik al dat mijn wimpers snel samen gaan klonteren door deze mascara, maar persoonlijk vind ik dat niet zo erg.

allround oog wauwUiteindelijk heb zelfs ik mooie wimpers! Deze mascara irriteert mijn ogen niet, zeker nu deze zo veel tranen door een allergie.
voor amper 3 euro ben ik zeer tevreden met deze mascara, ook omdat hij niet uitloopt door mijn geïrriteerde ogen.

8 thoughts on “Catrice All round mascara ultra black

Geef een reactie

