Mac Candy Yum Yum lipstick

Candy Yum Yum lipstick, 18,50 verjaardagscadeautje

Deze is ROZE !!❤
Deze lipstick stond al een hele tijd op mn verlanglijstje, maar was steeds uitverkocht.
uiteindelijk heb ik m gereserveerd en kon ik m gisteren ophalen. mijne was alweer een van de laatste die ze hadden, dus Candy yum yum gaat erg snel.
candy yum yum 1De verpakking is zoals we van mac gewend zijn, een afgeronde zwarte huls, met een ziloveren binnenkant. wel heeft deze lipstick kleine shimmers in het plastic van de huls, heel subtiel maar een leuk detail.
De kleur van de lipstick knalt je tegemoet. Candy yum yum is zeker voor de wat gewaagdere dames onder ons.

candy lipsPow! op de bovenste foto draag ik een laagje van de lippenstift en onder 2 laagjes, hij dekt heel goed, blijft superlang zitten mede doordat het een matte lipstick is.
alleen trekt hij wat sneller in de randjes van mijn lippen.
candy yum yum fullfaceHier 2 fullface fotos waar ik Candy yum yum draag. verder heb ik mijn gezicht rustig gehouden, een zwarte eyeliner en mascara op mn ogen, highlighter en blush. ready to rock!
lekker knalkleurtje dat ik zeker deze zomer veel ga dragen.

Welke van de 3 zomerkleuren vinden jullie het mooist?

7 thoughts on “Mac Candy Yum Yum lipstick

Geef een reactie

