Essence studio nails, nail fixing system

De 2 verschillende lakjes die mijn nagels sterker moeten maken en beschermen!

Ik heb al over deze lakjes gelezen op een andere blog, en wilde ze dolgraag uitproberen… euh, de strijd aangaan tegen mijn zwakke broze nagels!

Omdat ik als Hairstylist natuurlijk de hele dag met mijn handen in t water zit, breken mijn toch al niet zo lange nagels makkelijk af.. Ik heb vooral last  dat kleine stukjes van het bovenste laagje van mijn nagel af peelen, als je begrijpt wat ik bedoel.

perfect voor mij om uit te proberen. Maar helaas, tegen de tijd dat ik ze wilde halen waren ze in heel Arnhem uitverkocht.. Bij een bezoekje aan mijn ouders in Limburg heb ik ze toch nog gevonden!

én voor de helft! normaal zijn ze 1,89 per stuk, maar daar had ik er nu dus 2 voor, dubbel geluk !

Stap 1: Strengthen

Het eerste lakjeziet er op het eerste gezicht gewoon wit uit, maar als je deze aanbrengt op je nagels zitten er allemaal kleine fibers in, die een beschermend schild vormen, en de groei bevorderen, aldus essence.

Stap 2: Shine

dit lakje ziet er al beter uit qua kleur, een beetje een peachy kleur. dit is een topcoat die de eerste stap moet bedekken en het versterkende effect afmaken.

Ik heb dit lakje er nu al 3 dagen opzitten, en ik heb zelf t idee dat dit ook beter werkt als basecoat, want mijn nagellak blijft echt supergoed zitten.. ( misschien door die fibers?)

Mijn nagels voelen sterker aan, en er zijn nog geen randjes af gebroken of gescheurd!

Geef een reactie

