Chcedo palette

make up doosje

Dit mooie palette kwam ik tegen in een Chinees winkeltje, so lets try out!

de mooie felle kleurtjes spraken me meteen aan, maar ook de naturel bruine vond ik er erg mooi uitzien. het palette heeft een lichte shimmer, en sommige eyeshadows hebben ook kleine glitters!

Hieronder de fotos van de swatches:

swaps 1 palette

Ik snap niet waarom wordpress mn foto op zn kop zet, Maar dit zijn de swatches van de bovenste rij. ( nu van rechts naar links)

de kleuren hebben veel pigment, maar zijn wel een beetje brokkelig, wat makkelijk zorgt voor fall out

swaps 2 palette

Doen we deze ook even op zn kop! de 2e rij ( ook van rechts naar links)

deze kleuren spraken me het meeste aan in dit palette, en zien er dan ook mooi uit… in het doosje

Maar hier op mijn huid vind ik ze een beetje doorzichtig, misschien kan ik het pigment wel opbouwen, zodat de kleur intenser gaat worden.

eyelook palette 1

Op deze foto draag ik de bruine tint van de eerste swatch, 2e van rechts en de grijze tint , 5e van rechts.

Vind de kleuren niet heel bijzonder, maar wel leuk voor een palette van 2,25 euro!

Geef een reactie

