Essence Colour & go nagellak Choose me!

Essence colour & go nagellak 1,69 euro

Aangezien de lokken van roze, naar paars naar turquoise veranderen, moet natuurlijk mijn nagellak ook mee veranderen.
en dat op een budgetmanier, want ik verander zo vaak mijn haar dat ik het haast niet kan bijhouden met lakjes kopen.. of bye bye loon.

Deze lak is heel mooi, ziet er donkerblauw uit in het potje met heel veel turquoise glitters, maar ook groene glitters.
hij komt van het Essence schap, tussen alle neon en pastel  kleurtjes die nieuw zijn.
choose meHier draag ik een laagje, en dat is al redelijk dekkend. je kunt wel mijn witte randjes door de nagel heen zien. de glitters zijn te zien maar je kunt nooit genoeg glitters hebben!

choose me 2Hier draag ik 2 laagjes, de foto is wat onduidelijk, maar hier zie je dus hoeveel de lak glanst bij natuurlijk licht. In de zon glittert hij nog meer, en laat het nou net een mooie dag worden vandaag!

De kleur dekt helemaal perfect met 2 laagjes, hij glittert erg mooi, ik blijf de hele dag naar mijn nagels kijken.
Deze lak ga ik deze zomer zeker vaker dragen!

9 thoughts on “Essence Colour & go nagellak Choose me!

Geef een reactie

