blauwe ooglook met Beyu en Essence pigments

beyu1Vandaag een blauwe ooglook met budget producten, Essence pigments kleur 18.2,59 euro, Jip en janneke witte en zwarte shimmer oogschaduw 1,99 per stuk, Beyu soft liner nr 665, 6,95 euro.

Omdat ik blauwe ogen heb is blauw nogal een riskante kleur, je wil er niet uitzien alsof je een gevecht verloren hebt, of als een drag queen.  vandaag ga ik jullie laten zien hoe je wel blauwe oogschaduw kunt gebruiken als je blauwe ogen hebt.

Eerst kleur ik mijn hele ooglid in met de waterproof eyeliner van de hema, deze is lekker vet en werkt prima als oogschaduwbasis, en omdat hij wit is is hij een prima ondergrond voor de witte oogschaduw.
deze lijkt dan nog witter.
beyu oogIn je binnenste ooghoeken gebruik je de witte oogschaduw, de buitenste hoeken maak je zwart en vervaag je naar binnen toe.
in de crease en iets daarboven gebruik ik een klein beetje van de blauwe pigment van Essence, deze vervaag ik in mijn crease tot aan de zwarte kant.
De beyu eyepencil komt onder de wimperrand. als finishing touch lekker zwarte eyeliner en een zwarte mascara.

beyu hoofdenAls je het blauw minimaal houd in een ooglook kan het best met blauwe ogen. zelf zou ik alleen niet snel kiezen voor meer blauw op mijn ogen.

4 thoughts on “blauwe ooglook met Beyu en Essence pigments

  1. Ik zei hardop wauw en toen zei iemand anders nog eens tegen mij wauw.. haha! We vinden je look gorgeous lady! :p Nee, serieus.. dit is echt één van mijn favorieten op dit moment! Budget, maar echt gorgeous.

Geef een reactie

