Knippen voor Stichting haarwensen en KWF!

kwf wateringenZoals jullie waarschijnlijk al weten ben ik kapper, en Gisteren 26 Mei heb ik met de meiden van mijn werk meegedaan aan Knippen voor KWF!

De bedoeling was om zoveel mogelijk kappers uit Nederland te verzamelen, met allemaal een model dat haar wilde doneren aan stichting haarwensen, er moet dan 25 cm van je haar afgeknipt worden.
Met deze vlechten maakt stichting haarwensen een haarwerkje of pruik voor kinderen tot 18 jaar die door ziekte haarverlies hebben, of zelfs kaal zijn.

kwf cella knippenOm 12 uur begon iedereen tegelijk met knippen, je kon geknipt worden voor 10,- euro en dat geld kreeg KWF allemaal. hier zie je mij in actie.
kwf vlechtTussendoor kwamen de mensen van de organisatie van Stichting haarwensen de vlechten ophalen, op het eind van de middag was deze doos helemaal vol!
kwf cella 2
kwf cella 3Er werd buiten geknipt in het park in Wateringen, gelukkig regende het niet, maar het was alsnog hartstikke koud! Maar je staat daar natuurlijk voor een goed doel dus ga je lekker door!
het was hartstikke gezellig tussen al die andere kappers, en uiteindelijk hebben we heel veel geld bij elkaar geknipt!
kwf 11Er is totaal 11.000 euro opgehaald! wat goed zeg! en ik mag met trots zeggen dat ik daaraan heb meegeholpen!

Er zijn natuurlijk nooit genoeg vlechten, je mag altijd je haar doneren! kijk op http://www.haarstichting.nl/haar-doneren voor meer informatie!

12 thoughts on “Knippen voor Stichting haarwensen en KWF!

  1. wauw mooi doel. Mijn vriendin is ook aan het ”sparen” zodat ze haar kan doneren, Ik zou het ook wel willen maar eer dat mijn haar is gegroeid duurt het heel lang haha

Geef een reactie

