Mijn verjaardag!

Hoera voor mezelf! It’s my birthday!

Vandaag wandel ik al 24 jaar op deze aarde rond!
Mijn verjaardag heb ik al gevierd, 11 mei samen met mijn zusje die toen 17 werd. Dus eigenlijk voelt het heel raar dat ik vandaag niet echt iets speciaals ga doen.
Het kon niet het weekend erna gevierd worden want toen zat ik in Disney voor 4 dagen🙂 Was ook superleuk!
We logeerden in Hotel Ney York, en omdat dat een wat duurder hotel is mocht je alle dagen om 8 uur al naar binnen in plaats van 10.
geen wachtrijen en dolgedraaid in de space mountain en de Rock’ n rollercoaster!

Het was een leuk feestje en ik heb allemaal leuke dingen gekregen, veel geld en allemaal leuke spulletjes:
Mijn nieuwe Furby Fluff, make-up, parfum, een Angel tamagotchi, een beeldje van the Cheshire cat en een Cheshire cat mok uit Disney.
haarspulletjes, en een leuke sterretjesketting. vast nog veel meer, maar dat kan ik nu even niet bedenken.

Wat een verschrikkelijk weer vandaag trouwens!
vandaag ga ik dus niet heel veel doen,
Maar ik ga vanavond wel lekker uiteten, wat en waar precies weet ik nog niet.

Liefs. Cella

11 thoughts on “Mijn verjaardag!

Geef een reactie

