Gosh lipstick Tropical Pink

gosh lipGosh lipstick, 43 tropical pink, nu voor 5,- euro bij kruidvat!

Deze lipstick was een van mijn eerste lipsticks, ik was jarig en werd 14 en mijn zusje had deze lipstick gekocht van haar zakgeld van 2 weken. lief he!
Maar na een flinke dosis zon en de nodige jaren op mijn bureau liggen was hij gesmolten en gewoon echt niet meer goed.
Toen heb ik m met pijn in mn hart weggegooid, want er zat z’on leuk verhaal achter.

Eigenlijk heb ik er nooit aan gedacht om hem gewoon opnieuw te kopen, totdat ik van de week langs t Gosh rekje liep en alle lipsticks maar 5,- euro waren.
Toen heb ik hem meteen meegenomen, en hij is nog steeds supermooi, kijken jullie mee?

gosh pink swatchDe verpakking is heel simpel, een zwarte matte huls met in het midden een glanzend zwarte streep met de letters Gosh erin. mooi classy dus.
In de lipstick zelf staan ook de letters gegraveerd. Deze lipstick ruikt trouwens ook heel lekker naar Vanille.

Op de swatch hierboven zie je hoe goed hij gepigmenteerd is, een mooie glanzende knal roze kleur, met kleine paarsblauwe glitters.
gosh lipsDe lipstick is heel creamy zacht met aanbrengen, glijdt echt langs je lippen, hier blijft hij dan ook een aantal uurtjes zitten, vervaagt wel een beetje als je hem lang ophebt, maar dat is zo verholpen met bij stiften!
Knalroze glam lippen, ik ben echt zo blij dat ik deze weer heb herontdekt!

hebben jullie nog lipsticks van Gosh gekocht tijdens deze aanbieding?

8 thoughts on “Gosh lipstick Tropical Pink

Geef een reactie

