Outfit of the Day

cella outfit rechtMijn allereerste OOTD !

Foto is een weekje geleden gemaakt, toen het wel nog lekker weer was. grom.

Ik heb hier mijn nieuwe favoriete legging aan. een zwarte legging met aan de zijkanten een heel druk patroontje in wit en roze.
het gave aan deze legging is dat hij Glow in the dark elementen heeft. De Legging komt van H&M en kost 14,95 euro.

Mijn flodder bloesje met studsknoopjes is heel leuk te dragen op leggings omdat deze aan de achterkant wat langer is, en dus over je kont heen hangt, dit is perfect voor dames die zich niet zeker voelen in een legging.
De blouse komt van H&M en kost ook 14,95 euro.
Eronder heb ik een simpel wit shirtje met lange mouwen en een boothals, deze omdat het witte van de broek dan weer ergens terugkomt.
Deze is van de Zeeman en kost 4,95 euro.
cella outfitexcusez moi voor het * ik kijk in de zon gezicht*
Hier nog een keer de zelfde outfit, maar dan met beter zicht op de patroontjes op mijn legging.

Mijn schoenen zijn van scamm in Arnhem, zwart nepleer met studs en aan de binnenkant panterprint, deze waren 24,95 euro.

 

Vinden jullie het leuk om meer ootd’s te zien?

11 thoughts on “Outfit of the Day

Geef een reactie

