Bruno Banani Magic Woman

bruno banani
Bruno Banani, Magic Woman, 12,- euro

Ik hou van Bruno Banani geuren, sinds de lichtroze puntige fles ben ik over, elk geurtje is een schot in de roos.
Deze heb ik dus ook voor mijn verjaardag gekregen en dacht dat het wel leuk was om er meer over te vertellen.

bruno banani + flesEen leuke aparte verpakking, dat heeft Bruno Banani altijd, een scheve verpakking, daar herkennen we de geurtjes aan, maar ook aan de creatieve vormen van de flesjes, deze keer een scheve en kronkelende wulpse fles.
Zelf vind ik het ook erg leuk dat ze bij deze variant de kleur van het flesje hebben laten verlopen van licht naar donker paars.

Topnoten: meloen, passievrucht, rode bessen
Hartnoten: rosé champagne, lelies, wilde aardbeien
Basisnoten: sandelhout, muskus
bruno banani fles alleen
Vooral de meloen en passievrucht ruik ik goed terug in de geur, maar de rosé champagne is ook iets wat ik goed ruik. De rode bessen zijn niet heel duidelijk, maar ruik je af en toe, een vleugje tussendoor.
Door de lelies word het parfum lekker bloemig. Door de muskus heeft het geheel een wat meer spicey ondertoon.

Magic Woman is de perfecte geur voor alle vrouwen die graag flirten en houden van het veelzijdige spel der verleiding. De pittige compositie creëert een bijna magische aantrekkingskracht die voor de meeste mannen onweerstaanbaar is!  aldus de omschrijving van het merk zelf.

De geur blijft een paar uur hangen, daarna vervaagt hij heel snel, dus bij spuiten is wel een must met deze parfum.

Ik vind het een goede aanvulling  op de eerste 5 geuren, steeds anders, maar wel het bruno banani gehalte erin.

Hebben jullie ook geurtjes van Bruno Banani?

4 thoughts on “Bruno Banani Magic Woman

Geef een reactie

