L’Oreal Caresse 303 Coral & Floral

lorealL’Oreal Caresse lipstick, 30 % korting nu +- 7 euro

Deze Lipstick heb ik al zovaak in mijn handen gehad het afgelopen halfjaar, hij blijft een enorme aantrekkingskracht op me hebben, wat een mooierd.
En wat handig dat ik mijn verjaardag al gevierd heb afgelopen weekend. Deze heb ik dus gekregen van mijn 2 lieve vriendinnetjes Daphne en Fauke ( samen met nog andere dingen)

loreal open
Ten eerste wat een mooie verpakking, een rosegouden huls met daarover heen plastic, en je maakt hem dicht door de dop in het L’Oreal logo te klikken.
Voelt een stuk chiquer dan catrice of essence.
Ik heb hem in de kleur 303 Coral & floral.  Volgens L’Oreal krijg je een zachte glanzende finish, die je lippen zacht maakt.  En er is een beschermend filmlaagje aangebracht waardoor de lipstick wel tot wel 6 uur blijft zitten.
de kleur geeft niet af en voedt je lippen.

loreal stipAan de binnenkant van de lipstick zit een wit stipje, dit is het verzorgende gedeelte van de lipstick, eromheen de mooie koraalkleur met een shimmer.
Doet me erg denken aan de Oriflame lipsticks met de verzorgende kern..
De lipstick heeft geen afgesneden punt, maar dit vind ik niet hinderlijk omdat de recht afgesneden lipstick geen grote diameter heeft.
loreal swatchAah kijk eens wat een mooie shiny koraalkleur! deze tint is gewoon perfect, alles wat ik wil.
loreal lipsMijn L’Oreal lips, een lekkere zomerse kleur met net wat shiny deeltjes, hij blijft bij mij erg goed zitten, denk aan 4 uur met eten en drinken tussendoor.
De kleur vervaagt wel, maar niet naar een hele lelijke kleur, hij ziet er dan wat lichter uit en je ziet de glitters duidelijker. mooie teruglop dus.

Ik ben er in ieder geval erg blij mee, kennen jullie de caresse lipsticks al en zijn jullie er ook zo tevreden over?

9 thoughts on “L’Oreal Caresse 303 Coral & Floral

Geef een reactie

