Dove Cream Oil Amber en Oosterse Bloemen

dove doucheDove Creamoil, 2,99 euro

Deze heb ik al een tijdje in de badkamer liggen, maar door een overvloed aan douchespulletjes nooit gebruikt.
Toen ik de dop openmaakte kwam er een heerlijke zwoele zoete geur tevoorschijn, lekker!

De verpakking is zoals we die van Dove gewend zijn, normale fles, klikdop en de bekende letters met de duif.
Verder zegt de verpakking: ” Een verwennende douche ervaring die de huid werkelijk voedt. Dove heeft een rijke crème met de perfecte touch van verzachtende oliën  gecreëerd.
het luxueuze parfum van Amber en oosterse bloemen. verrijkt meyt Natriummoisture om je huid diep te voeden.”

Klinkt goed, klaar voor de test?!
dove ingrIk kon de verzorgende olien niet direct terugvinden in de ingredienten, wel zie ik meteen SLS in de lijst. mensen met een gevoelige huid moeten dus oppassen voor deze douchecreme.

dove douche kloddDe douchecreme heeft een romige substantie die niet heel snel loopt, dus vrij dik.
Het ruikt echt superlekker, net alsof je in een oosterse bloementuin staat.

Het is onder de douche goed te verdelen en schuimt niet te erg. doordat de creme zo zacht is glijd hij over je huid.
Mijn huid voelt na het douchen lekker zacht en de geur blijft subtiel nog een aantal uurtjes hangen.

Zelf heb ik geen gevoelige huid, dus voor mij is dit wel een goede douchecreme,
Wat ik er ook fijn aan vind is dat hij niet zo typisch naar Dove ruikt.

Hebben jullie deze al eens gehad en wat vonden jullie ervan?

4 thoughts on “Dove Cream Oil Amber en Oosterse Bloemen

  1. Lekker he, die oil care spullen van Dove? Ze voeden je huid zo heerlijk🙂 De amber en oosterse bloemen variant heb ik nog nooit geprobeerd, maar hij lijkt me lekker warm zoetig, ik zal hem eens gaan besnuffelen😉

  2. Ik heb wel een redelijk gevoelige huid en kan niet alles hebben, maar producten van dove kan ik altijd uitproberen, zelfs een van de beste cremes en douchegels voor mij! =)

Geef een reactie

