Garnier Pure Active tinted spot roll- on

garnierGarnier, 2 in 1 Tinted spot roll on,02. +- 9 euro

Deze roll on stick heeft een simpele maar handig gevormde verpakking, prettig vast te houden door de inkeping. de stick heeft een draaidop om hem te openen, zo gauw hij open is kun je hem gebruiken.
je rolt met het balletje product over je oneffenheden, doordat het bolletje draait heb je een goede dosering.

garnier openDe stick camoufleert puistjes, rode vlekjes en andere onzuiverheden en droogt puistjes uit.
de stick bevat een hoge concentratie uitdrogende bestanddelen maar ook verzorgende bestanddelen zoals herbasoothe.

Tevens heeft de stick een verkoelend effect. Je kunt de stick in light en medium krijgen, ik heb gekozen voor light.

garnier neusIk heb gelukkig niet vaak meer last van puistjes, maar wel van roodheid en oneffenheden.
Mijn neus is altijd rood, hierboven zie je mijn neus voor, met de tinted corrector erop en erna. Een stuk minder rood.

Als ik hem langer gebruik merk ik wel dat mijn huid s’ochtends inderdaad minder rood is, en dan vooral mijn neus en wangen.

Ik vind hem heel fijn, ik denk alleen dat je hem niet tevaak moet gebruiken omdat hij anders je huid uitdroogt.
kennen jullie hem al? of gebruiken jullie andere foefjes voor roodheden en puistjes?

4 thoughts on “Garnier Pure Active tinted spot roll- on

  1. Ziet er goed uit, ik ben hier wel enthousiast voor. Ik heb vaak van die kleine rode bultjes aan de zijkant van mijn neus, misschien wel handig!
    En wat een mooie layout, leuke foto ook hiernaast, I like!🙂

  2. Huh, wat grappig ik kon dit nog niet! Ik had het weleens gehoord, maar nooit echt in verdiept. Het resultaat is wel mooi, fijn dat hij ook meteen de boel uitdroogt in verband met puistjes.🙂

Geef een reactie

