Sunkissed face, Bronzer en blush

sunkissed 2 dichtSunkissed Blush en Bronzer, prijs onbekend

Deze twee mooierds willen ervoor zorgen dat mijn huid een sunkissed glow krijgt, laten we ze uitproberen.

sunkissed openLinks de blush, die vrij donker lijkt voor een blush. Rechts de bronzer, met kleine gouden glitters erin.
sunkissed swatchesLinks de bronzer en rechts de blush. de bronzer heeft een hele mooie roestbruine kleur met gouden shimmers erin, De blush glanst ook een beetje, maar is veel te donker voor mijn huid.
Om toch een mooie sunkissed blush te laten zien ga ik een andere gebruiken..
la blushDeze Mineral blush van LA splash is een van mijn favorieten in de zomer, hij is lekker fel en heeft mooie shimmers erin zitten. en hoe langer je hem ophebt hoe mooier hij wordt!
het is de kleur Lava dust sparkling. deze blush kostte me 15,95, redelijk aan de dure kant, maar je doet er heel lang mee.
sunkissed cellaDe complete Sunkissed look, lekker shimmery zodat ik er fris en fruitig uitzie.
De lipstick die ik hier draag is van Rimmel, 030 Tell no one, een mooie matte peachy oranje tint.

4 thoughts on “Sunkissed face, Bronzer en blush

Geef een reactie

