Lasting finish by Kate Rimmel Lipsticks

kate 2 doppenRimmel lipsticks by Kate, 9,95 euro

Rimmel heeft fijne lipsticks die niet te romig zijn maar ook niet te droog, ze hebben al een tijdje de lipsticks die ontworpen zijn door Kate moss.

Ze hebben een zwarte plastice huls met daarop in rood Kate met een hartje, niet teveel poespas. aan de onderkant staat een kleursticker met het kleurnummer.
Wat ik wel onhandig vind is dat de bovenkant schuin is afgesneden, je kunt ze dus niet op de kop bewaren, en dat vind ik juist handig zodat ik de kleur snel kan zien.

Ik was erg benieuwd naar deze lipsticks, en kreeg er 2 voor de prijs van 1 tijdens de Rimmel 1+1 dagen.
kate swatchesIk heb de kleuren 03 en 05 gekozen, een zachte roze bruine nudetint en een classy oudroze, lippenstiften die niet teveel opvallen maar wel een mooie kleur hebben.
Nu had ik ze al een tijdje liggen en eigenlijk merk ik dat ik steeds vaker naar de wat fellere tinten grijp in mijn lipstick stash..

Tijd om daar wat op te verzinnen!
kate 03Boven draag ik 03 puur, en onder voor net wat meer glans en diepte heb ik mijn Apocalips stargazer eroverheen gedaan.

kate 05Boven draag ik 05 puur, en onder draag ik hem met Apocalips apocaliptic eroverheen, zo blijft mijn apocalips kleurtje langer zitten en vervaagd minder snel.
de 05 is dus een mooie basis voor onder wat fellere lipsticks.

Ik vind de textuur van de Rimmel by Kate lipsticks erg fijn, ze houden langer dan bijvoorbeeld eentje van Catrice of Essence doordat ze net wat minder romig zijn.
Hebben jullie Rimmel by Kate Lipsticks in je stash? en welke kleuren?

7 thoughts on “Lasting finish by Kate Rimmel Lipsticks

Geef een reactie

