nyx eye/ eyebrow pencils, aqua, lavendel en black glitter

nyx potlodenNYX potloodjes, 1,95 euro bij Douglas.

Ik heb al heel veel goeds gehoord over het merk NYX, en dan vooral om hun smooth potloodjes en hun dikke zachte potloden.
zelf had ik nog niks van hun in mijn stash, en daar moest toch verandering in komen. kijken jullie mee?

nyx close up
Eigenlijk wilde ik een witte, maar die hadden ze niet meer, dus heb ik deze 3 gehaald; Aqua glitter, lavendel glitter en black glitter.
vooral de paarse trok mijn oog in het bakje, normaal zie je nergens lichte paarse oogpotloden alleen heel donker paars.

nyx swatches
Toen ik ze uitprobeerde op mijn hand zag ik meteen al hoeveel kleur ze in een keer afgaven! wauw. normale glitterpotloden laten sommige stukjes wel eens open, maar bij deze zie je meteen dat ze heel veel pigment hebben en lekker zacht zijn.
nyx 3 ftDe potloodjes hebben een fijne punt waar je makkelijk goede lijntjes mee trekt, zelf vind ik het ouderwetse bij slijp potlood toch fijner dan een draai potloodje want die breken vaak af.
nyx full face
En hier een Full face, de paarse heb ik boven mijn eyeliner gebruikt, de aqua onder mijn ogen en de black op mijn waterlijn!
Op mijn lippen heb ik Celestial van Rimmel Apocalips.

Ze blijven trouwens heel goed zitten, het enige minpunt wat ik kan ontdekken is dat je de dag erna nog steeds onder de glitters zit.
Hebben jullie een Tip hoe je glitters van je gezicht afkrijgt, want met gewone make-up remover lukte het hier niet?

7 thoughts on “nyx eye/ eyebrow pencils, aqua, lavendel en black glitter

  1. Mooi, echt superpigmentatie! Voor het verwijderen, gebruik je gewone remover of waterproof make-up remover? Probeer die laatste eens?

Geef een reactie

