Fa Pink paradise

faFa Deodorant + douchegel, 1,99 euro, Etos

Zomers weer, zin in zomerse dingen.. ijsjes eten, lekker in de zon zitten met je zonnebril op.
Maar natuurlijk ook een zomers geurtje, en omdat parfum niet altijd goed is in combinatie met de zon kun je met bodysprays of deodorants toch nog lekker ruiken.

Deze deo kwam ik tegen bij de Etos, ik heb hem al vaker gehad en altijd tevreden, maar nu krijg je er speciaal voor de vakantie een mini douchegel bij!
dus, tijd om te testen.
De fles is lekker girly, roze met  bloemetjes en hier en daar een glinster effect.

fa tekstDe deodorant belooft je 24 uur tegen nare zweetluchtjes te beschermen, is huidvriendelijk en laat geen witte strepen achter op je huid of je kleding.

Ik gebruik de deo s’ochtends na een frisse douche, en dan ruikt hij heerlijk fris naar bloemen en frisse fruitsoorten zoals appel en druiven.
Na een halve dag vervaagt de geur van de deo, maar hij beschermd je nog wel tegen nare luchtjes.
Ik wil mijn deo’s graag ruiken dus ik spuit hem 2x per dag op.

fa doucjhedeze was erg handig voor mijn citytrip naar Valencia, lekker klein en maar 50 ml.
Deze douchegel ruikt ook erg zoet en vrouwelijk, lekker naar bloemen.
Ik denk niet dat ik deze in fullsize ga kopen want mijn huid voelde na het douchen hiermee een beetje trekkerig aan, wat dus betekend dat hij niet goed hydrateerd.

Jammer van de douchegel, maar wat een fijne deo heb ik herontdekt!

2 thoughts on “Fa Pink paradise

Geef een reactie

