Miss sporty Perfect colour lipstick

etos lipstickMiss sporty perfect color lipstick,009, innocence, 1,99 euro

De zoektocht naar de perfecte lichtroze lippenstift is voor sommige meiden lang, te roze, te licht of juist te donker.
Ik kwam deze tegen en zag meteen dat de kleur erg leek op de tint die ik aan het zoeken was.
De verpakking is erg simpel, een donkerblauwe huls, zonder opschrift met aan de onderkant een stickertje met het kleurnummer en de naam.
niet teveel poespas, gewoon een simpele lipstick.
etos roze swatchop mijn hand heeft de lipstick ook een mooie zachte roze kleur. hij geeft veel kleur af en heeft een subtiele glans.
zou je de lipstick liever in mat zien, dan kun je met simpele poeder of een lichte roze/ witte oogschaduw zachtjes op je lippen deppen, zo krijg je een mat effect.
etos roze cellaBarbie roze! een lekker vrolijk zomers kleurtje! hij blijft redelijk lang zitten, een paar keer bijstiften per dag en je hebt mooie roze lippen.
Wat ik trouwens heel leuk vind aan deze lipstick is dat hij naar meloen ruikt.. echt een zomers geurtje

Wat is jullie favoriete kleur roze lipstick?

10 thoughts on “Miss sporty Perfect colour lipstick

  1. Ik ben er jammer genoeg niet zo een fan van😦 De kleur is echt niet mijn ding. De geur daarentegen klinkt dan weer wel heel interessant🙂

Geef een reactie

