Olla! personal update

Olla lieve medebloggers en andere mensjes!

Misschien hebben jullie gemerkt dat ik even non-actief was in blogland, ik was voor 4 dagen naar Valencia met mijn werk als bedrijfsuitje.
Mijn lieve vriendje heeft wel 2x een artikel online gezet.

Het was echt supermooi weer alle dagen, het was rond de 20 graden, maar voelt daar een stuk aangenamer dan in Nederland
Ik heb een heleboel leuke dingen gedaan met de mensen waarmee ik was, lekker rondwandelen in de stad, terrasjes, dierentuin, botanische tuinen en een heleboel kerken, een opgraving en natuurlijk lekker veel uiteten!

Ik ga jullie wat fotos laten zien, Mee met Cella haha;)
valencia uitzichtDit was het uitzicht vanuit het balkon van ons appartement.
valencia chocoAltijd de eerste zorg in de supermarkt, goede chocomel vinden… want daar kan ik niet zonder.. deze was wel lekker en kijk dan die superhero choco koe onderaan! awesome.
valencia bubble
een man kon heel goed mega bubbles blazen, ook in coole vormen zoals een zonnebril. ik was uiteraard te laat om dat te fotograferen omdat ik te enthousiast was:P

valencia cell avioolIk kreeg nog even uitgelegd hoe ik een viool moest bespelen
valencia church viewuitzicht vanaf een 300 trapjes hoge kerk.. pijn aan mn benen van t traplopen, maar dan heb je ook wat!
valencia aapjesOok zijn we naar het Bioparc geweest, een dierentuin waar heel veel beesten los rondliepen.
valencia olifant
valancia giraffes
valencia frozen yoghurtFrozen yoghurt met een heleboel vers fruit, yummy to the tummy

Ik heb een hele leuke tijd gehad, en ik ga al jullie post inhalen!

5 thoughts on “Olla! personal update

  1. Oh wauw, wat gaaf dat je in Valencia was! Schitterende foto’s heb je genomen. Goddamn.. waarom krijg je daar wel van die grote bekers met frozen yoghurt en hier maar van die lullige beetjes? Unfair. :’) Love het commentaar over de bellenblazende man. xD

Geef een reactie

