Blue eyelook met Max

blue eyelookZomer in mijn hoofd en tijd voor een leuke blauwe ooglook.
Normaal draag ik geen blauw op mijn oogleden omdat ik ook blauwe ogen heb, maar vandaag een stapje uit mijn comfortzone..
Deze look heb ik genaakt met het 18- palette van MAX, van de Action dus.
blue eyelook kleurenAllereerst begin je met een eyeshadow base, zodat je kunstwerk goed blijft zitten en niet gaat creasen straks.

Ik heb eerst mijn hele oogleden met de witte kleur ingevuld tot aan het wenkbrauw bot en ook goed in de binnenste ooghoeken.
Daarna heb ik aan de buitenkant van mijn oog de lichtblauwe met de paarse ernaast gemengd zodat deze wat donkerder werd.
Tegen mijn wimperrand aan heb ik de donkere paars gebruikt, ook gemengd met de blauwe kleur, Deze kleur heb ik ook onder mijn oog aangebracht.
aan de binnenkant van mijn ooglid heb ik de lichtroze gebruikt.
Dit alles heb ik van mijn binnenste ooghoek naar de buitenste hoek van mijn wenkbrauw geblend.

blue eye losClose up van de blauwe ooglook, met een voor mij strakke winged eyeliner.
Wat vinden jullie van deze look?

4 thoughts on “Blue eyelook met Max

Geef een reactie

