Hema Special effect glitter topcoat

hemacatriceHema Special Effect glitter topcoat 3,- euro

Dit lakje trok meteen mijn aandacht, roze en glitters.. do I need to say more?!
In het flesje zie je een transparante roze kleur met allemaal grote flakies in zilver, roze en oranje.. en daar tussen in allemaal kleine zilveren glitters.

hema vingersOmdat ik gewend ben dat deze lakjes puur niet mooi zijn heb ik er meteen een mooie oranje kleur van Catrice ondergedaan.
De kleur die ik gebruikt heb is Pimp my shrimp, een mooie zachte oranje koraalkleur.
hema lakje
En het resultaat, Jammer dat de glitters in het potje 3 verschillende kleuren lijken te hebben, en op mijn vingers maar een hoofdkleur zilver, en af en toe een klein beetje oranje.
Dit vind ik erg jammer want roze en oranje glitters hadden veel beter op het oranje onderlakje gestaan.

hema lakje glitterEen close up van het lakje dat zo mooi had kúnnen zijn…
deze raad ik dan ook niemand aan, je kunt net zo goed een zilver glitter nagellakje gebruiken voor dit effect.

Hebben jullie wel eens een Topcoat gekocht die in het flesje heel mooi was en op je nagels niks voorstelde?

Geef een reactie

