Miss Sporty so matte Perfect stay foundation

miss sporty foundationMiss sporty foundation,001 Ivory 4.59 euro

De zoektocht naar de perfecte foundation duurt al eeuwen bij mij, de meeste tinten zijn veel te oranje of te donker..
Ik ga niet onder de zonnebank, omdat ik teveel moedervlekken heb en de dermatoloog me dat heeft afgeraden omdat het slecht zou zijn.
en spray-tan of zelf smeren met bruinsel vind ik ook niks, dus ik moet het doen mijn mijn bleke huid.

Normaal had ik al jaren de porcelain kleur van Essence, deze was net ietsjes donkerder dan mijn huid, maar met goed weg blenden kon het best,
maar nu heb ik die laatst opnieuw gekocht en is hij ineens een heel andere kleur, n stuk donkerder en ook met oranje ondertoon.
Geen idee dus hoe dat kon, maar ik moest op zoek naar een andere foundation.
miss sporty kwakToevallig zag ik deze bij het rekje van Miss Sporty, ik had hem nog nooit gezien dus denk dat hij redelijk nieuw is.
de kleur 001 Ivory leek me licht genoeg en had na het testen in de winkel geen oranje onderkleur. ook heeft deze foundation een toevoeging van vitamine A, C, E en Antioxidanten.
miss sporty handHier zie je hem half uitgesmeerd op mijn hand richting mijn pols, lijkt nog steeds een goede kleur!
miss sporty cella 2Et voila! hier met 2 verschillende licht invallen. eindelijk hebben mijn nek en hoofd weer dezelfde kleuren.
ik hoef me geen mismaakte Barbie meer te voelen!

Hij moet 14 uur houden, bij mij houdt hij het gewoon een dag vol!
hij zou glimmende delen tegen gaan, hier heb ik geen last van dus kan ik niks over zeggen.

11 thoughts on “Miss Sporty so matte Perfect stay foundation

Geef een reactie

