Chalky eyeshaders Hema

hema chalkysHema, zachte eyecrayons, 3,- euro.

Jaa, het is weer lekker weer! dat betekend leuke zomerkleren en felle kleurtjes, deze zomer zijn de pasteltinten en de fluor tinten helemaal hot..
Maar je kunt ook metallic en shimmery tinten dragen. deze zomer is all about the eyes!

hema chalky swatchesStiekem had ik eerst een kleurtje gekocht, de mintgroene om hem te testen, maar toen ik erachter kwam dat hij een hele goede pigmentatie had en heel fijn aanbracht moest ik de andere ook hebben.
ze zijn trouwens ook nog verkrijgbaar in het geel en blauw.
hema chalky cella groenZiehier mijn mintgroene creatie, ik heb de crayon gebruikt als eyeliner, wat je ook veel gaat zien deze zomer, gekleurde eyeliners.
Gebruik wel een goede eyeshadowbase want anders heb je heel snel ook een lijntje afgedrukt op je ooglid als je knippert.
hema chalky cella orange purpleHier een look met de paarse als eyeliner en de oranje onder mijn ogen.

Ik ben heel blij met deze aanvulling van het assortiment bij Hema, lekker veel kleur en ook budget.
Hebben jullie bepaalde kleuren die je in de zomer meer draagt?

11 thoughts on “Chalky eyeshaders Hema

Geef een reactie

