Caviar nails in Pastels met Catrice

caviar catriceCatrice candy shock caviar beads en pastel lakje, 2,99 per stuk.

Ik vind de Caviar nail trend echt gaaf! ik had al zwarte geprobeerd, maar die zijn dus niet heel vrolijk, eerder chique..
en toen kwam de leuke Candy shock collectie voorbij, en daar hadden ze ook 2 verschillende kleuren beads, lichtroze parelmoer en wit parelmoer.
Ik heb de roze meegenomen en ga ze testen!
caviar nails fingersEerst heb ik al mijn nagels in het paarse pastelkleurtje gelakt, I scream Ice cream! deze kleur is echt heel mooi, er zitten zelfs hele kleine roze glitters in.
caviar nails potjeAls je het potje met de beads openmaakt zit er nog een kleiner dopje in met een klein gaatje zodat je ze makkelijker kunt doseren..
Ik ben hier nog steeds niet erg makkelijk in, ik laat je gewoon over mijn nagellak vallen en vang ze op met een bordje eronder.
Je kunt ze heel gemakkelijk weer terug in het potje doen, zodat je er lang plezier van hebt!
caviar nails nickjSamen met de Caviar beads heb ik de MAC lipstick Viva glam Nicki Minaj gedragen..
Ik vind het een hele toffe combi, jullie?

7 thoughts on “Caviar nails in Pastels met Catrice

Geef een reactie

