Floral Grunge hair dye powder chalk

hair chalkEssence Floral Grunge Hair dye powder, 2,99 euro

Hoewel ik het hair dye powder van de Claire’s niet zo goed vond pakken op mijn donkere lokken, wilde ik deze van Essence toch proberen.
Een mooie oranje peachy koraalkleur in een leuk doosje.

How to:
1) je neemt eerst het gedeelte wat je wil kleuren, dit spuit je in met haarlak.
2) wrijf met het doosje over de plukken en masseer het met je vingers in het haar
3) even fixeren met lak en klaar..

Het geeft een beetje af op kleding, maar dit kun je eruit wassen.

hair chalk cella spr
Deze hair dye powder van Essence werkt stukken beter op mijn donkere haar dan die van de Claire’s!
Ik heb ook gehoord dat je met pastelkrijtjes hetzelfde effect hebt, stoepkrijt gaat snel grijzig worden omdat er niet zoveel pigment inzit.
hair chalk cella lichtOp deze foto zie je echt verschil tussen de donker aubergine paarse bovenkant en de roze rode onderkant.

Ik vind het een erg leuk idee van Essence om ook met een haar product te komen.
het werkt goed, maar denk wel dat deze nog beter werkt op licht of blond haar. dan is de kleur intenser.
Jammer dat het maar in een kleur te krijgen is!

Hebben jullie dit ook al geprobeerd?

6 thoughts on “Floral Grunge hair dye powder chalk

Geef een reactie

