Lolita Lempicka Eau de parfum review

lolita lempickaLolita Lempicka Parfum, 20ml 15,- euro.

Deze Parfum had ik nog tegoed na kerst, ik had Joop! pour femme gekregen, en die vind ik echt enorm stinken naar slootwater.
dus had mijn moeder besloten dat ik een andere geur mocht uitkiezen en dat ze de Joop! zelf ging houden. Ik mocht een 100ml uitzoeken🙂
Ik heb uiteindelijk gekozen voor de premier geur van Lolita Lempicka.. en waarom?lolita lempicka doos
niet om de gele doos, die er wat simpel uitziet. wel staat er natuurlijk de naam op van het parfum in de bekende krulletters.
lolita lempicka flesHierom! kijk dan, een mooi appelvormig flesje in het paars, met gouden en lichtpaarse bloemblaadjes erop.. hoe cute is dat!
Het doet me meteen denken aan een sprookje, zon mooi flesje heb ik in tijden niet meer gezien.

De geur van dit parfum is best zwaar, dus geen luchtig luchtje dat zo vervliegt.. en daar ben ik blij mee.
sochtends opspuiten en ergens tegen het eind van de middag nog even na spuiten dan heb je er de hele dag plezier van.
hij is iets duurder dan de gemiddelde parfum, maar dan heb je er ook langer plezier van! tenminste indit geval wel.
Je spuit trouwens uit het takje van de appel.. heel leuk detail.

Dit zegt Douglas over het Parfum
”Een bloemrijke compositie vol warmte en zoetheid, zacht en ondoorgrondelijk als een wondermooie droom. In de opmaat ervan wordt u verrast door groene noten, die voor frisheid en levendigheid zorgen. Daarop volgt een rijk boeket van bloemen, die zich in de kern volledig ontvouwen. De basis wordt gevormd door vanille en een zweem muskus, die zachte warmte schenken. De hartvorm van de transparante flacon weerspiegelt het karakter van deze geur. De goudkleurige dop en het speelse schrift dragen bij aan de romantische uitstraling.”

Waar ik de parfum zelf naar vind ruiken, Muskus ruik je als je hem eerst opspuit en hoe langer je hem ophebt hoe meer geurtjes erbij komen, als je hem even ophebt ruik je de vanille ook al, en na een tijdje komen de bloemige geuren je tegemoet.lolita lempicka in handIk denk dat dit na Fame van Lady Gaga mn favo parfum is! Wat is jullie Favoriete parfum all time?

7 thoughts on “Lolita Lempicka Eau de parfum review

  1. Haha, lekker subtiele omschrijving van Joop😛 prachtig😉 ik heb Lolita nog nooit geroken, maar dat flesje ziet er inderdaad prachtig uit zeg! Mijn allerlekkerste parfum is Ange ou Démon le secret (hele mond vol) van Givenchy. Mhh❤

  2. My old time favourite is All about Eve van Joop (die is geen slootwater😉 en daarna Le Bain ook van Joop. Ik ben erg kritisch wat geur betreft omdat het direct op m’n hoofd werkt. Zware geurtjes trek ik niet, krijg er hoofdpijn van of wordt misselijk. All about Eve is licht en fris, beetje appelig gok ik zo, en meer een zomergeurtje, Le Bain is iets zwaarder, maar zeker niet te zwaar. Dit flesje hier op de foto is wel erg mooi ja!
    Ik kreeg laatst bij een verjaardagskadootje een proefmonstertje van Beyonce Pulse NYC, daar was ik ook wel over te spreken, en dat gebeurt niet vaak.
    In de Oriflame brochure nr 5 staat een nieuw geurtje Mirage Daydream, die ik geprobeerd heb met zo een wrijf-me-plekje, en die viel me ook niet tegen, maar is altijd beetje moeilijk te beoordelen zo. Dus ik wacht even tot er proefflesjes van uitkomen en ga het dan uittesten.
    Mocht iemand trouwens eens een geurtje van Oriflame willen uitproberen, laat me maar weten, dan kan ik kijken of er een proefmonstertje van te krijgen is en mee-bestellen bij m’n eerstvolgende order. Kijk hier voor de geurtjes van Oriflame: http://nl.oriflame.com/products/category.jhtml?prodCat=fragrance.

    Fijne dag mede-beautybloggers😉

Geef een reactie

