Catrice candy Shock shoplog + review Highlighter & Blush

catrice en essence candy shockOok ik was erg benieuwd naar de nieuwe Limited Editions van Catrice en Essence.

Essence en Floral Grunge, stoer maar toch vrouwelijk.. ik heb alleen de hair chalk powder meegenomen!
ik vond eerst het haarbandje ook supertof met de studs, maar in de winkel zag dit er erg plastic uit. jammer!

Catrice met Candy Shock was een schot in de roos! Wat een leuke dingen deze keer!
Ik heb meegenomen de Blush, de highlighter, een pastelpaars lakje de lipscrub en de roze beads.. Ik ga alles een keer reviewen, maar nu eerst de highlighter en de blush!
catrice candy highlighter en blush
Zien ze er niet superschattig uit, zeker de blush doet me denken aan die roze witte swirl snoepjes van vroeger.

De Highlighter heet C01 Vanilla Love. de hoofdkleur van deze highlighter is een peachy oranje, met daardoorheen goudkleurige, koraalkleurige en zelfs paarsige stukjes.
Ik vind hem er heel mooi uitzien, ook in zn verpakking. lekker simpel doorzichtig plastic.

De Blush heet C01 Sugar Shock, de hoofdkleur is koraalroze en ook deze blush heeft verschillende tinten erdoorheen, zoals peachy oranje en gebroken wit. in de blush zit ook een shimmertje.

catrice candy swatchesIk vind vooral de blush een mooi subtiel kleurtje hebben, je ziet de shimmertjes goed zitten op mijn huid.
De highlighter heeft ook een mooie kleur, maar ik denk dat hij net te donker is voor mijn huid.
catrice candy cella blushDit is de beste foto die ik kon maken met de Highlighter en de Blush op!

Zelf vind ik het beide fijne producten, het zijn poeders maar niet te poederig, en ze kruimelen helemaal niet en geven mooie shimmery kleuren af.
Hebben jullie al iets kunnen bemachtigen uit de Candy Shock Collectie?

16 thoughts on “Catrice candy Shock shoplog + review Highlighter & Blush

  1. De twee poeders vind ik er eerlijk gezegd niet zo geweldig uitzien. Heel mooi in het potje, maar in de praktijk zo flauw van kleur😦 Verder wel leuke producten.

  2. Ik wil deze allebei nog gaan halen, alleen ben ik altijd bang dat ze nog niet bij mijn filiaal liggen. Ik grijp altijd mis. Of ik moet 4 keer opnieuw heen fietsen elke dag of ik heb ze niet. Tenminste zo gaaf het vaak bij mij haha

  3. Wow, wat is je haar cool! Zo stoer❤ en het staat je erg leuk! En oja, de highlighter en blush..😉 zien er leuk uit, maar ik vind ze ook qua pigmentatie en gewoon de kleur zelf wel tegenvallen. Ik had ze toch bijna meegenomen trouwens, omdat ze zo mooi zijn in het doosje!

Geef een reactie

