Essence Lipstick Glow neon glow

glow lipstick openEindelijk heb ik m dan! de roze neon lipstick uit de Essence collectie. nr 65. 1,99 euro.

Steeds als ik voor het Essence schap stond, zag ik een leeg rijtje waar deze neon roze lipstick zou moeten staan, ik zag dus alleen het kleurstickertje..
En dat was knalroze met glitters, genoeg om het kind in mij erg nieuwsgierig te krijgen!
glow lipstick shine
De lipstick zelf is een beetje doorzichtig, heel erg fel roze en bomvol met kleine roze glittertjes.
glow swatch
Zoals je op de swatch ziet is hij niet heel dekkend helaas. Dit vind ik toch wel erg jammer omdat hij wel tussen de lipsticks staat en alle andere lipsticks hebben wel een goede dekking/ kleur.
glow lips cxella
Oke, ik ben over de shock heen dat hij niet knalroze is, nog steeds jammer maar als labello heeft hij ook potentieel..
Hij geeft een zachtroze parelmoer glans aan je lippen met kleine roze glitters, dus ik denk dat hij wel heel leuk is in de zomer want dan zie je de glitters natuurlijk beter door de zon.

Wat vinden jullie, ook jammer dat hij niet neon roze is of toch wel een leuk subtiel zomerkleurtje?

13 thoughts on “Essence Lipstick Glow neon glow

  1. Ik vind het op zich een mooie lipstick, maar als je naar de verpakking ervan kijkt verwacht je toch een andere uitkomst. Als ik zo’n lipstick koop verwacht ik een zekere WOW factort, die mis ik hier. Maar op zich is hij inderdaad nog mooi.
    XOXO

Geef een reactie

