Liebster blog award

Maaike van http://justagirlsweblog.wordpress.com heeft mij opnieuw genomineerd voor de Liebster blog award
Omdat ik al een keer eerder genomineerd ben doe ik alleen de vragen! want ik heb al een keer 11 mensen genomineerd en net pas weer 15 mensen voor de versatile blog award,
dus nu zou ik niet meer weten wie ik nog meer kan nomineren. en ik wil het wel oprecht houden! Excuse me!

  1. Hoe lang Blog je al?
    Vanaf eind Januari 2013, dus nog maar heel kort!
  2. Kun je je jouw Blog in 3 woorden omschrijven?
    haha, budget beauty blog ??!!
  3. Zie je bloggen als je hobby of zou je het wel fulltime willen doen?
    Ik denk dat ik het meer als Hobby zie, er zijn al genoeg professionele blogsters out there!
  4. Wat vind jij het leukste onderwerp om over te lezen op andere Blogs?
    goedkope producten die toch net zo goed zijn als de duurdere merken.
  5. Welk beautyproduct zou jij echt niet willen missen in je stash?
    mijn blush en highlighter, anders is mijn gezicht zo vierkant. en een fijne roze lipstick
  6. Wat zijn jouw drie favorite Blogs van anderen?
    Poeh wel moeilijk, ik kijk elke dag naar veeel blogs.. als ik echt moest kiezen: Veracamilla, Beautykoning en Livelifegorgeous
  7. Welk merk van Beautyproducten gebruik je het liefste?
    Catrice, een mooi budget merk met fijne producten
  8. Wat is jouw favorite seizoen en waarom?
    Zomer.. Op vakantie gaan, lekker bruin worden, ijsjes eten, leuke zomerschoenen en zomerjurkjes, de zon en lekker buiten kunnen zijn
  9. Wat is je favorite merk nagellak en welke kleur?
    Hmm, denk hier alweer Catrice.. ben op het moment helemaal fan van Miss Piggys BF, deze heb ik nu op mn teennagels voor een zomergevoel!
  10. Waar zie jij jezelf over 5 jaar?
    Met mijn vriend samenwonend in een huisje mét tuin en bad🙂
  11. Wat vind je ervan dat je bent genomineerd voor de Liebster Award?
    Hartstikke leuk, heel leuk initiatief om andere leuke blogs te leren kennen!

    Als jullie het leuk vinden om meer over mij te weten, just Ask.. zet je vraag in een comment en dan ga ik kijken of ik ze ga beantwoorden!
    Als jullie de tag willen overnemen, ga je gang!

12 thoughts on “Liebster blog award

  1. Haha, een huisje met tuin & bad zou ik ook zo graag willen😉 Heerlijk iedere avond dobberen met heerlijke beautyproducten😉 Leuk dat je weer bent genomineerd! Ik heb met je plezier je antwoorden gelezen! Sowieso lees ik met plezier je blog🙂 Ga zo door!

  2. Wauw, ik wist niet dat je pas eind januari was begonnen, dacht al zeker een jaar joh! Aaaah, superlief. Dankjewel!❤ Ik voel mij zeer vereerd om in het rijtje te mogen voorkomen, YAY! You made my day guuurl. :p Hahaha, met een bad! You're damn right. Ik mis het soms wel dat wij geen bad meer hebben.. Lush..😦

  3. Haha, iedereen wil een bad als ik het zo lees😉 ik ook natuurlijk! Ik hou wel even heel veel van mijn douche, want ik heb alles laatst helemaal opnieuw geverfd en het ziet eruit als nieuw, heerlijk❤ wat leuk dat je al 2x bent genomineerd, en je blogt nog maar zo kort OMG! Ik vind je blog erg leuk en kom er echt met plezier, dus je hebt ze zeker verdiend!

Geef een reactie

